ㄧ個小小的夢
Dream a little dreamStars shining bright above youNight breezes seem to whisper "I love you"Birds singing in the sycamore treeDream a little dream of meSay "Night-ie night" and kiss meJust hold me tight and tell me you'll miss meWhile I'm alone and blue as can beDream a little dream of meStars fading but I linger on, dearStill craving your kissI'm longing to linger till dawn, dearJust saying thisSweet dreams till sunbeams find youSweet dreams that leave all worries behind youBut in your dreams whatever they beDream a little dream of me小小的夢
星星在天上閃耀晚風好像在輕訴著"我愛你!"鳥兒在無花果樹上歌唱做個我小小的夢吧~說晚安再給我親吻緊緊的擁抱我,說你想我當我孤單憂鬱的時候做個我小小的夢群星漸黯,但我徘徊流連,親愛的依然渴望你的吻但願能停留到黎明,親愛的我只想說這些做個美夢,直到陽光找到你做個美夢,拋開所有的煩憂在你的夢裡,無論那是什麼
做個關於我小小的夢
今天不玩浪漫,轉換心情聽著首歌,放輕鬆喔~

 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    jzvbdpbw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()